Rocksoft

Blog

Zdalna czy hybrydowa? Kto jest zwycięzcą?

„Praca zdalna do 30.05.2021”, „Zapisy na hot deski 25.01-29.01”. To jedne z popularniejszych komunikatów do pracowników. Czy wrócimy do biura, czy praca zdalna zostanie z nami jednak na dłużej i powinniśmy wyposażyć nasze mieszkania w wygodny fotel i wydajny Internet?Zacznijmy od wyjaśnienia, czym jest popularny w ostatnich miesiącach termin …

2020 w liczbach

Rok 2020 był wyjątkowy. Dla niektórych lepszy, dla niektórych gorszy, ale dla nikogo nie był zwykły. Podsumowaliśmy już z Piotrem miniony rok w Rocksoftcie, odpowiadając na kilka otwartych pytań, więc zainteresowanych odsyłam tutaj, natomiast w tym wpisie chciałem dodatkowo przytoczyć garść interesujących nas statystyk oraz krótko wyjaśnić, jak my je interpretujemy.Jako firma IT, przywiązujemy dużą …

Podsumowanie 2020

Ten rok postanowiliśmy podsumować czterema pytaniami. Piotr i Oskar, członkowie zarządu Rocksoft zapraszają do lektury ich odpowiedzi1. Wymień 3 największe wyzwania, z jakimi zmierzyliśmy się w ubiegłym roku w Rocksofcie i oceń, jak sobie z nimi poradziliśmy. Piotr: Bez wątpienia rok 2020 był rokiem pełnym niepewności, nowych wyzwań i dynamizmu. …

Dokąd z tym monolitem

Long story short – przejeliśmy aplikację o architekturze monolitycznej i wraz z nią odziedziczyliśmy dług techniczny, niosący ze sobą problemy na każdym kroku jej rozwoju. To dość powszechna sytuacja i oklepany temat w świecie IT, ale pomyślałem, że napiszę kilka słów o tym, jak my do tego podeszliśmy, nie …

Brand, czyli DNA marki part 2

Druga część mojej analizy na temat Brandu 🙂Według L. De Chernatony,  M. McDonald można wyróżnić cztery poziomy marki: oczekiwany poszerzony potencjalny Główne funkcje marki to: identyfikacyjna - polega na odróżnieniu danego produktu od produktów konkurencyjnych,  gwarancyjna – marka gwarantuje określony poziom jakości, komunikuje profesjonalizm,  promocyjna – ma za zadanie przyciągnać uwagę Klientów, budzić pożądanie zakupu  Wally Olins w książce: „O marce” zaznacza, że …

Brand, czyli DNA marki

Czym jest marka i właściwie po co ludzie w nią inwestują?Słowo brand pochodzi od staro nordyckiego „barndr” co oznacza palić, w X wieku nazywano tak pochodnię. 600 lat później określano tak wypalany znak na skórze bydła i jego właściciela.Za punkt wyjścia do genezy i istoty marki, można przyjąć definicję Amerykańskiego Stowarzyszenia …

User experience – jako podstawa web designu

Spektrum metodologii projektowych jest coraz szersze. Popularność user experience w branży jest coraz większa na całym świecie, a jednocześnie jest to pojęcie dość często mylone i niezrozumiane we właściwy sposób. Ale czym tak naprawdę jest user experience i jakie ma znaczenie w web designie?

Firmowy grill Rocksoftu

W minioną środę 19 sierpnia udało się nam wreszcie zorganizować firmowego grilla. Pogoda nas mocno rozczarowała, ale bynajmniej nie okazała się przeszkodą, która zatrzymałaby nas w realizacji zaplanowanej imprezy.

OKRs w jednym z projektów klienta Rocksoftu

W tym tygodniu mamy tradycyjną cokwartalną sesję „Get together” w jednym z naszych projektów, podczas której skupiamy się na najważniejszych celach w projekcie klienta. Metodyka, z której korzystamy to „Objectives and Key results” (OKRs), czyli „Cele i kluczowe rezultaty”.

Zdrowy umysł

Zastanawiam się, jak możemy sobie wzajemnie pomagać, by przebrnąć przez czasy koronawirusa, jednocześnie wzmacniając swój umysł i zdrowie.

Wizja Rocksoftu

Co tak naprawdę ma dla nas w naszym życiu wartość? W jaki sposób chcemy zmienić świat? Czy w ogóle chcemy go zmienić? Dlaczego prowadzimy firmę?

Rocksoft
43-460 USTROŃ

DASZYŃSKIEGO 2/22


Copyright 2019 ROCKSOFT